Clientii Vodafone au sansa sa castige doua Audi Q3, 50 de excursii pentru doua persoane, 100 de Samsung
Galaxy S10 Plus si 1000 de kit-uri de vara Eau Thermale Avène

Bucuresti, 18 iulie 2019 – Vodafone Romania continua campania in cadrul aplicatiei My Vodafone cu o noua
runda cu milioane de premii pentru utilizatori, indiferent de reteaua mobila pe care o utilizeaza. Clientii Vodafone
au sansa sa castige doua Audi Q3, 50 de excursii pentru doua persoane in Egipt, Grecia, Spania, Tunisia sau
Turcia, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus si 1000 de kit-uri de vara Eau Thermale Avène.


Pe langa cele patru mari categorii de premii, utilizatorii din alte retele mobile si clientii Vodafone au posibilitatea
de a castiga numeroase premii instant, precum vouchere, reduceri, bonusuri de voce si de date si multe altele.
Utilizatorii Vodafone, dar si cei din alte retele mobile, pot alege sa joace individual sau sa formeze un grup. Ca
si in cazul editiei precedente, utilizatorii colecteaza carduri digitale pe care le pot schimba cu alti jucatori pentru
a completa colectiile alocate fiecarui premiu special.

Aceasta noua runda a campaniei vine cu o noutate:
utilizatorii pot sa isi creeze si sa isi personalizeze propriul avatar in functie de personalitate si preferinte. De
asemenea, acestia pot sa schimbe grila jocului, astfel incat cartonasele sa exprime mai mult despre fiecare
caracter.
In functie de numarul de cartonase colectionate in decursul a sapte zile, jucatorii pot evolua de la gradul de
Amator, la cele de Colectionar si Master. Utilizatorii de servicii preplatite Vodafone primesc o cutie virtuala
(Mystery Box) cu cartonase de colectie la fiecare reincarcare a contului, iar abonatii primesc astfel de cartonase
la fiecare emitere a facturii lunare. Toti clientii companiei, precum si utilizatorii din alte retele primesc cartonase
virtuale pentru accesarea zilnica a aplicatiei My Vodafone.

Noua campanie este promovata sub sloganul „Castigi cu puterea grupului” si se desfasoara intre 15 iulie si
30 septembrie 2019. Conceptul creativ ii include pe Antonia si pe Bromania ca personaje principale si prezinta
fascinanta lume a jocului intre prieteni. Mai multe detalii despre mecanismul jocului si despre premii sunt
disponibile pe www.vodafone.ro/mysterybox.

Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii
mobile din lume, care ofera o gama de servicii ce include voce, mesaje, date si comunicatii fixe. Vodafone
Group are divizii in 25 de tari, 41 de retele mobile partenere si operatiuni de broadband fix in 19 tari. La 31
martie 2019, Vodafone Group avea 650 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 19 milioane de utilizatori ai
serviciilor broadband fix si 14 milioane de clienti ai serviciilor TV, incluzand toti clientii Vodafone din entitatile
create in urma unor fuziuni si asocieri. Pentru mai multe informatii, accesati www.vodafone.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *