Dragi proaspeti parinti, cu siguranta sunteti in al noualea cer, de cand copilasul vostru s-a nascut si face parte din viata voastra. Acest lucru este de inteles, deoarece el reprezinta acum universal vostru. Totul este despre si cu el si cu siguranta abia asteptati momentul in care ii veti face petrecerea de botez. Practic, petrecerea de botez este primul eveniment din viata bebelusului vostru, asadar organizarea unui eveniment special poate fi ceva mult asteptat pentru voi. Cu siguranta sunt multe detalii pe care le-ati luat deja in considerare si pe care abia le asteptati, cu drag si cu emotie. In cazul in care doriti sa va ocupati personal de organizare, trebuie sa aveti in vedere cateva aspecte, de care trebuie sa tineti cont daca vreti ca petrecerea de botez sa fie exact asa cum v-ati dorit dintotdeaua!

In primul rand, alegeti si rezervati din timp serviciile unui restaurant botez Bucuresti (sau oricare alt oras). Daca ati gasit o locatie care v-a placut, atunci nu mai stati pe ganduri si faceti o rezervare, pentru data aleasa de voi. Este indicat sa faceti acest lucru cu cateva luni inainte, ca sa fiti absolut convinsi ca restaurantul va fi disponibil in ziua cea mare. Stiu ca piata este suprasaturata si uneori va este greu sa va decideti asupra acestui lucru, dar sfatul meu este sa apelati doar la locatii care sunt in masura sa va ofere servicii all inclusive, deoarece pachetele all inclusive va pot ajuta sa faceti reale economii la bani. Un astfel de restaurant, care va pune la dispozitie aceste servicii, este Princess Ballroom & Events Bucuresti si o sa va spun imediat mai multe detalii despre ei.

Daca nu ati auzit pana acum de ei, atunci trebuie sa stiti ca Princess Ballroom & Events este cel mai potrivit restaurant pentru organizarea de nunti, botezuri, evenimente, petreceri aniversare si petreceri corporate, aflandu-se in topul preferintelor celor ce vor sa-si organizeze si sa celebreze evenimente importante din viata, care, de asemenea, va pune la dispozitie sit rei saloane, de capacitate diferite, pentru a-l alege pec el care vi se potriveste cel mai bine: Crystal (capacitate 150 de persoane), Majestic (capacitate 200 de persoane) si Princess (capacitate de 500 de persoane). Asadar, in functie de numarul de invitati pe care il aveti la evenimentul votru, alegeti salonul de restaurant in care stiti ca o sa puteti sa ii gazduiti pe toti, dar in acelasi timp sa aiba si loc sa danseze pe ringul de dans (de exemplu).

Botezul este o ceremonie religioasa de o mare incarcatura emotionala pentru familia noului nascut. Iar ca orice eveniment cu o semnificatie deosebita, celebrarea trebuie facuta ca atare. Cu toate astea, dup ace toate traditiile si obiceiurile de la biserica s-au facut, nu uita si de petrecerea de dupa, pe care trebuie sa o organizezi la un restaurant. De exemplu, la biserica pot fi prezenti doar membrii familiei, iar la restaurant poti sa inviti toate rudele sau prietenii apropiati. Deci diferenta este una destul de semnificativa, vizibila, pe care trebuie sa o iei in considerare inca de la inceputul organizarii botezului – trebuie sa stii, inca de la inceput, de ce traditii vrei sa tii cont si pe care doresti sa le lasi deoparte. Detaliile mici pot face diferente mari, asadar ganditi-va de la inceput la acest aspect.

Sunt foarte multe obiceiuri si traditii, de care trebuie sa tii cont la botez – acestea oricum difera, in functie de zona de provenienta si de traditiile locale. De aceste detalii va puteti ocupa personal, cei din families au rudele apropiate, iar de organizarea petrecerii de dupa puteti apela cu incredere la personalul calificat Princess Ballroom & Events, care va pune la dispozitie nu doar un salon de restaurant, in care sa va distrati, ci si mancare gustoasa, o ambianta placuta si o locatie de basm. Daca doriti sa aflati mai multe detalii despre saloanele / serviciile lor, vizitati-le site-ul sau contactati-i telefonic, pentru ca sunt gata sa va raspunda la orice intrebare sau nelamurire ati avea.

Tragand o concluzie, in functie de numarul de recomandari care au venit si din partea altor persoane, cel mai bun restaurant pentru botez (si nu numai) din Bucuresti este, fara doar si poate, Princess Ballroom & Events! Cu ajutorul lor, evenimentele voastre prind contur, culoare si emotie si se desfasoara intr-un cadru cu adevarat profesionist. Nu va multumiti cu mai putin, cand vine vorba despre botezul celui mic – este un moment unic in viata lui, pe care o sa vreti sa il captati si in fotografii (si cu siguranta vreti ca pozele sa surprinda un cadru placut, armonios si, de ce nu, familial). A alege restaurantul lor inseamna a alege savoarea, fascinatia si eleganta la preturi deosebit de accesibile, intr-o atmosfera imbietoare si relaxanta. Cu ajutorul lor, aveti parte de aranjamente florale, aranjamente de scaune si mese, ospatari pe tot parcursul eveninmentului (fara taxa perceputa) si consultanta gratuita!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *