București, România – 27 noiembrie 2023 – realme a anunțat oficial că livrările sale globale de smartphone-uri au depășit 200 milioane de unități. De când a atins pragul de 100 de milioane de vânzări în 2021, realme a continuat să facă salturi importante, devenind al cincilea cel mai rapid brand care a atins pragul de 200 de milioane de unități vândute. În cadrul unei piețe din ce în ce mai competitive, realme a progresat cu fermitate și a reușit să se impună în fața unor mari nume din industrie.
De la apariția sa pe piața globală extrem de saturată din 2018, care a prezentat peste 701 mărci de smartphone-uri și o ierarhie stabilă a mărcilor de top, realme s-a străduit să exploreze piața globală. Determinat să ofere experiențe superioare pentru tinerii din întreaga lume, realme a ajuns rapid în top 10 producători de smartphone-uri.
A fost nevoie de doar 37 de luni pentru a acumula 100 de milioane de utilizatori la nivel global, obținând o recunoaștere pe scară largă și pornind în următoarea etapă de creștere. În 2022, conform Canalys, realme Europe s-a clasat pe locul 4 în topul mărcilor de smartphone-uri, cu o creștere de 8% – fiind singura marcă în creștere din acest an. Simplificându-și linia de produse, realme s-a concentrat pe seriile GT și Number. În 2023, realme este singura marcă de smartphone în creștere, fiind poziționată în Top 4 în Europa, conform Counterpoint Research Market Monitor.
Compania a lansat strategia “Simply Better”, asigurându-se că fiecare generație de produse prezintă o tehnologie de tip leap-forward, poziționând realme în vârful industriei. Această strategie, susținută de design, performanță și experiență, are ca scop să ofere utilizatorilor o experiență tehnologică unică în segmentul de preț adoptat. realme continuă să investească în cercetare și dezvoltare, înființând Realme Global Institute of Leap-forward Technology pentru a se concentra pe tehnologii revoluționare în patru domenii cheie: display, cameră foto, jocuri și încărcarea bateriei.
În ciuda unei piețe globale de smartphone-uri în scădere pentru ultimii doi ani, realme a menținut o creștere sănătoasă și constantă, atât în fața concurenței cât și a presiunii mediului extern. Produsele sale de avangardă au contribuit la stabilirea unei prezențe puternice în majoritatea regiunilor globale, ceea ce face din realme un jucător cheie pe piețele emergente.
Odată cu atingerea pragului de 200 de milioane de livrări la nivel global, realme a devenit cu adevărat o marcă internațională de smartphone-uri.
În 2024, realme plănuiește să își mărească semnificativ investițiile în cercetare și dezvoltare, stimulându-și capacitățile tehnologice cu o creștere planificată de 470% a cheltuielilor pentru cercetare și dezvoltare. Colaborând cu peste 33 de parteneri tehnologici internaționali de top, realme își propune să dezvolte tehnologii de ultimă oră. De asemenea, brandul își va extinde echipa de cercetători, preconizând o creștere a personalului cu 400% anul viitor.
Sky Li, fondatorul și directorul general al realme, a spus în scrisoarea deschisă cu ocazia celei de-a cincea aniversări a brandului că:
“Era dezvoltării în “stil lift” din industria smartphone-urilor a luat sfârșit. Pașii viitori vor fi mai provocatori, iar fiecare pas aduce realme mai aproape de următoarea destinație. Pe măsură ce urcă spre noi etape, realme rămâne angajată față de viziunea sa inițială, escaladând continuu noi înălțimi, ascultându-și utilizatorii și crescând alături de aceștia în întreaga lume, creând împreună mai multe miracole.”
realme anunță cu această ocazie si debutul lui GT5 Pro pe data de 7 decembrie. Noul flagship va fi lansat în China și va integra noua platforma Snapdragon 8 Gen3. Va folosi cel mai mare teleobiectiv periscop cu senzor de imagine IMX890, reușind astfel să ofere o performanță supremă în categoria sa de preț și să se autoproclame un rege al teleobiectivelor. De asemenea, în comparație cu generația anterioară, această platformă SoC se mândrește cu o creștere cu 30% a performanței CPU și o îmbunătățire cu 20% a eficienței energetice. Noul flagship va oferi utilizatorilor o experiență dincolo de așteptări.