Konica Minolta a dezvăluit multe detalii despre prezența sa la drupa 2024, unde intenționează să prezinte 20 de subiecte de interes și premiere europene. Acestea vor conține informații despre pionieratul companiei în transformarea digitală și demonstrații live pe cele mai mari echipamente pe care le-a prezentat vreodată în cadrul acestui eveniment. Konica Minolta deține unul dintre cele mai mari standuri (Hala 8b) din cadrul expoziției ce va avea loc la Dusseldorf, Germania, între 28 mai și 7 iunie 2024.
Sub umbrela sloganului “See the Potential in the Future of Print”, compania va avea la dispoziție un stand de 2.400 metri pătrați, unde va demonstra modul în care susține afacerile clienților săi din industria de tipar digital, precum și modalități de producție sustenabilă, în conformitate cu filosofia Industriei 5.0. Printre acestea se regăsescnu doar procesele de tipar, ci și procesele post-procesare și îmbunătățirea debitului total al întregului proces de lucru.
Industria 5.0 este conceptul Comisiei Europene în care oamenii colaborează direct cu mașinile, iar pentru Konica Minolta, această viziune implică dezvoltarea unor sisteme și soluții unice de printare digitală cu scopul de a realiza o producție mai bogată și mai eficientă, permițând oamenilor și mașinilor să colaboreze îndeaproape.
Olaf Lorenz, director general de marketing internațional, Konica Minolta Business Solutions Europa, a declarat: „Considerăm că misiunea Konica Minolta în ceea ce privește tiparul digital este de a promova trecerea de la imprimarea analogică la utilizarea printării digitale, creând astfel o lume în care materialele tipărite cu valoare ridicată sunt realizate eficient, iar impactul asupra mediului este minimizat. Pentru a îndeplini această misiune, avem o gamă largă de domenii de aplicabilitate, de la tiparul comercial până la printarea digitală a etichetelor, ambalajelor și printarea industrială, iar ca produse și soluții, avem cel mai bun portofoliu din industrie, care include nu doar diverse sisteme de tipar digital integrate, dar și aplicații pre-printing și post-printing.”
Soluții robotice unice și linii de produse complet automatizate
Printre cele mai importante momente ce vor fi prezentate de Konica Minolta la drupa se vor număra: liniile de producție complet automatizate conduse de Inteligența Artificială, un magazin web de ultimă generație și utilizarea inovativă a soluțiilor de robotică și software, inclusiv progresele majore din ingineria serviciilor la distanță.
Un viitor model din familia KM-1 va fi anunțat pe scena drupa 2024
Konica Minolta va dezvălui mai multe detalii despre următoarea generație a sistemului de tipar digital industrial cu jet de cerneală AccurioJet KM-1. Modelul de ultimă generație ce urmează a fi lansat, AccurioJet 6000, moștenește calitatea și tehnologia actualei serii și a fost dezvoltat și îmbunătățit pentru a oferi un grad de utilizare mai prietenos și o maximizare a valorii afacerilor clienților noștri.
Aplicații atrăgătoare pentru proprietarii de mărci și agențiile de publicitate
Un alt subiect abordat de Konica Minolta în cadrul drupa 2024 îl va constitui prezentarea unor configurații fără precedent și noi aplicații ce vor avea implicații de amploare nu numai pentru furnizorii de print comercial și producătorii din zonele de ambalaje și etichete, ci și pentru proprietarii de mărci și agențiile de publicitate sau artiștii grafici. Ca exemplu, Konica Minolta și MGI (MGI Digital Printing Systems) vor demonstra cum, procesele separate precum lăcuirea sau aplicarea foliei la cald, printarea, plierea și uscarea pot fi combinate într-o singură linie de producție integrată, în care AlphaJet de la MGI va fi centrul atenției.
Adoptarea unei abordări de parteneriat pentru maximizarea oportunităților
În cadrul expoziției, liderul tehnologic va avea alături mulți parteneri pentru a maximiza oportunitățile tehnologiilor sale de nivel mondial. Alături de partenerul strategic MGI Digital Technology (MGI), Konica Minolta se va bucura de prezența unor parteneri deja confirmați, precum Industrial Inkjet Ltd (IIJ), lider mondial în personalizarea la cerere, cu jet de cerneală, care alege să utilizeze pe echipamentele sale capete de imprimare Konica Minolta; Plockmatic ,furnizor global de soluții de finisare, care va prezenta produse noi; Konica Minolta Sensing; Acco; Fiery și mulți alții.
Cele mai importante momente ale expoziției includ 20 de noutăți europene
Printre alte noutăți ce vor mai fi prezentate publicului în cadrul drupa 2024 se va număra și AccurioPress C84hc, un echipament cu tehnologie de toner cu o cromatică ridicată, care printează în mod constant culori vii și strălucitoare, singura platformă din lume care utilizează noul toner high chroma.
Alte prezentări vor include un braț de robotică Cobot, noi opțiuni pentru MGI JetVarnish 3D Web 400 cum ar fi JetSeal și o unitate de finisare în linie ,precum și lansarea unei versiuni mai avansate a suitei de soluții software AccurioPro Color Management.
Din partea Konica Minolta Sensing Business Unit, va avea loc prezentarea instrumentelor de gestionare a culorilor MYIRO pentru aplicații de artă grafică. Acestea vor include spectofotometre pentru gestionarea avansată a culorilor și pentru scanarea automata de mare viteză.
Drumul către schimbarea sustenabilă: automatizarea Industry 5.0
Spațiul expozițional extins al Konica Minolta este dovada importanței pe care o acordă compania industriei de tipar digital profesional și industrial, precum și expoziției drupa în sine, care facilitează întâlnirea perfectă cu clienții vizați. Desfășurat pe două etaje și de-a lungul a șase zone interconectate, standul Konica Minolta va include peste 30 de mașini care vor rula live, același număr de ecrane pe care vor rula soluțiile software, prin intermediul cărora specialiștii companiei vor demonstra modul în care tehnologiile Konica Minolta cu toner sau jet de cerneală se completează perfect.
Olaf Lorenz a mai adăugat: „Prezența noastră la drupa, care include peste 20 de premiere europene, va merge dincolo de a vă oferi o simplă privire spre viitor. Aceasta va fi o manifestare a devotamentului nostru față de clienți și parteneri, de a iniția transformarea digitală, de a promova reziliența și de a contribui la sustenabilitatea industriei de tipar, pe măsură ce era industriei 5.0 prinde viață și în lumea tiparului.”
Despre Konica Minolta Business Solutions România
Călătoria organizației Konica Minolta a început acum 150 de ani, odată cu o nouă viziune de a realiza diferit lucrurile. Dezvoltăm inovații pentru binele societății și al lumii. Același scop care ne-a ținut în mișcare atunci, ne mobilizează și acum.
Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.
Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 33 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2021 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.
Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, imprimante și sisteme de tipar digital profesional și industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.
Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.
Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.
Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.