Infinix, un brand de tehnologie creat pentru consumatorii tineri, raportează o creștere economică excepțională în primul trimestru din 2024. Potrivit IDC’s Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker, realizat de IDC, Infinix a obținut cea mai mare creștere de la an la an a cotei globale de piață dintre toate brandurile mari de smartphone din întreaga lume. Creșterea de la an la an a cotei de piață a Infinix a crescut de la 1,7% la 3,7% în T1 2024, iar livrările sale globale de smartphone-uri au înregistrat un salt remarcabil de 150,6% de la an la an, realizând patru trimestre consecutive de creștere rapidă și susținută.
„Suntem absolut încântați de performanța noastră excepțională din primul trimestru al anului 2024”, a declarat Tony Zhao, director general la Infinix. „Întreaga noastră echipă dedicată a lucrat fără încetare pentru a le oferi consumatorilor tineri și pasionați de tehnologie din întreaga lume cele mai bune produse la prețuri accesibile. Lansarea în acest an a mult aclamatelor serii Infinix NOTE 40 și Infinix GT 20 a fost esențială pentru succesul nostru, deoarece ne-am concentrat strategic pe abordarea punctelor cheie ale consumatorilor, în special în ceea ce privește capacitățile de încărcare și performanță în jocuri. Aceste calități au ajutat Infinix să câștige aprecieri pozitive pe scară largă și să își consolideze poziția de lider inovator pe piața globală a smartphone-urilor.”
Compania mamă a Infinix, Transsion Holdings, a beneficiat, de asemenea, de succesul brandului, ocupând acum locul 4 în topul vânzărilor globale de smartphone-uri, cu o cotă de piață estimată de 10%. Performanțele excepționale ale Infinix au fost pronunțate pe piețe-cheie, precum Africa și Asia de Sud-Est, iar brandul și-a asigurat poziții în top 5 în ceea ce privește cota de piață a smartphone-urilor în peste 20 de țări din întreaga lume și a înregistrat ritmuri impresionante de creștere de la an la an. Această realizare remarcabilă subliniază angajamentul de nestăvilit al Infinix de a face tehnologia avansată accesibilă unui public mai larg la nivel global.
Performanță regională puternică
Performanțele excepționale ale Infinix au fost pronunțate pe piețe cheie, cum ar fi Africa și Asia de Sud-Est, iar brandul și-a asigurat poziții de top 5 în peste 20 de țări din întreaga lume și a înregistrat creșteri anuale impresionante. În Filipine, o piață cheie din Asia de Sud-Est, Infinix a obținut o cotă de piață remarcabilă de 27,1% în T1 2024, ocupând primul loc în topul brandurilor de smartphone-uri. Aceasta reprezintă o creștere semnificativă de 19,7 puncte procentuale de la un an la altul. Succesul brandului este determinat de implicarea activă în marketing creativ, în susținerea celebrităților și în colaborări intersectoriale, aducând o nouă energie și competitivitate pe piața smartphone-urilor.
Lider de piață în T1 2024
În 2023, Infinix a obținut un loc în raportul Kantar și Google privind Top 50 Chinese Global Brand Builders Report. În plus, Fast Company a clasat Infinix pe locul șase în topul celor mai inovatoare companii din lume din 2024 în cadrul sectorului Asia-Pacific, fiind singura marcă de smartphone-uri de pe această listă prestigioasă.
În spatele performanțelor solide ale Infinix în ceea ce privește cota de piață globală se află alinierea sa la preferințele persoanelor tinere, evidențiată de produsele sale inovatoare și de marketingul creativ. În prima jumătate a anului 2024, Infinix a captat atenția semnificativă a tinerilor și a pasionaților de jocuri din întreaga lume prin lansarea seriei Infinix NOTE 40 și a modelului GT 20 Pro.
Aceste oferte au inclus și introducerea funcției All-Round FastCharge 2.0, care a urmărit să răspundă cerințelor consumatorilor în ceea ce privește capacitățile de încărcare. Unele dintre aceste caracteristici remarcabile includ FastCharge de 100W, Wireless MagCharge și cipul Cheetah X1 care suportă moduri de încărcare multiple. Fiind singurul smartphone din segmentul său de preț care oferă un cip dedicat ecranului de gaming, Infinix GT 20 Pro se străduiește să ofere utilizatorilor o experiență de gaming captivantă.
Privind spre viitor
Realizările remarcabile ale Infinix în T1 2024 reflectă angajamentul său de a oferi produse inovatoare și accesibile, de a valorifica o abordare de marketing cu multiple fațete și de a impulsiona progresul tehnologic. Strategiile de marketing diversificate și orientate către tineri au contribuit la performanța și reputația sa globală excelentă. Privind către viitor, Infinix își propune să ofere utilizatorilor produse și servicii de calitate superioară, stabilind noi repere și străduindu-se constant să obțină succesul în fiecare trimestru care urmează.