Este o enigma clasica pentru orice proprietar de afaceri. Aveti un site web fantastic, produse grozave si o echipa care este pregatita sa deserveasca.
Tot ce aveti nevoie este mai mult trafic pe site si mai multe conversii. Daca ar exista o modalitate de a va viza publicul ideal, asigurati-va ca va vad site-ul pe Google si atrageti-i sa faca clic cu cuvintele cheie potrivite. Exista si este cunoscut sub numele de Google Ads.
Desfasurarea unei campanii de promovare google ads este una dintre cele mai bune modalitati prin care nu numai ca puteti genera mai mult trafic catre site-ul web, ci si puteti creste sansele ca acest trafic sa se transforme in conversii.
Persoanele care dau clic pe Google Ads au cu 50% mai multe sanse sa cumpere. De ce? In parte, se datoreaza faptului ca companiile folosesc Google Ads pentru a licita pentru cuvinte cheie cu cea mai mare intentie de cumparare. Persoanele care cauta acele cuvinte cheie sunt gata sa cumpere. Ei nu cerceteaza sau evalueaza. Ei stiu ce vor si sunt gata sa obtina.
Dar oamenii care nu sunt pregatiti sa cumpere? Oferiti o campanie de remarketing. Acestea va permit sa vizati persoanele care v-au vizitat anterior site-ul web si sa le oferiti o oferta mai convingatoare.
Campaniile de remarketing preiau rata de conversie deja foarte performanta a Google Ads si o supraalimenteaza.
Poate cel mai bun beneficiu al Google Ads este rentabilitatea investitiei. Spre deosebire de alte strategii de marketing – de la achizitii media la marketing de continut – trebuie sa cheltuiti multi bani si sa sperati ca functioneaza cu adevarat.
Google Ads, pe de alta parte, utilizeaza un model de plata-pe-click (PPC). Aceasta inseamna ca platiti doar atunci cand cineva face click pe anunturile voastre.
Cu multe forme de publicitate online, platiti doar pentru expunerea potentiala si cunoasterea marcii. Cu Google Ads, platiti doar pentru rezultate. Analizele puternice de la Google va ajuta sa profitati mai mult de campaniile publicitare, oferindu-va informatii clare despre ceea ce functioneaza si ce nu.
Exista un singur lucru mai bun decat sa ai acces la un public mai mare: sa ai acces la publicul potrivit. Acesta este un alt beneficiu al publicitatii cu Google Ads.
De asemenea, va puteti rafina directionarea anunturilor in functie de tipul de persoane cu cea mai mare probabilitate de a efectua conversii. Puteti viza Google Ads in functie de varsta, sex, locatie si interese, permitandu-va sa va concentrati pe publicul ideal.
Nu exista doua moduri de ocolire. Publicitatea cu Google Ads ofera cea mai rapida cale pentru ca site-ul vostru sa treaca in partea de sus a rezultatelor cautarii.
Nu este ca in alte metode de marketing, in care trebuie sa asteptati cu rabdare in timp ce dezvoltati continut, construiti link-uri catre acesta si il promovati pe masura ce urcati incet pe pagina cu rezultatele cautarii. Cu Google Ads, puteti crea o pagina de destinatie, puteti licita pentru cuvintele cheie cu cea mai mare conversie si puteti obtine trafic rapid, iar o campanie optimizare SEO Bucuresti este ideala pentru cei care doresc acest lucru!