Din 1 noiembrie, Optical Investment Group (OIG), deținătorul brandurilor Optiblu, Optiplaza și O51, anunță lansarea celei mai așteptate campanii de shopping a anului prin care pune la dispoziția românilor ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere, cu până la 90% mai ieftine.

Astfel, prin BLACK FRIDAY CÂT VEZI CU OCHII, cel mai mare retailer de optică medicală din România oferă cele mai mari reduceri din an, în toate magazinele sale, la mai mult de 250 de mii de produse.

Campania se desfășoară în cele 100 magazine ale lanțului, din 30 orașe din România, cât și în magazinele online, optiblu.ro și optiplaza.ro, inclusiv aplicațiile mobile, unde clienții pot alege produse de la peste 100 branduri renumite. În ofertă se găsesc ochelari de soare Polaroid de la 10,5 lei, rame Guess de la 89.7 lei, rame HUGO de la 164.7 lei sau ochelari de soare Jimmy Choo de la 269 lei. Pe lângă cele enumerate mai sus, printre cele mai populare mărci care vor fi prezente în ofertă se numără, Ray Ban, Tom Ford, Dolce & Gabanna, Christian Dior, Tommy Hilfiger,  Furla, Moschino, Carolina Herrera, Fossil, Carrera și multe altele.

“Black Friday este un moment așteptat de către clienții noștri ca să-și înnoiască stilul dar și pentru a-și îngriji ochii. Astfel, ne străduim cu fiecare ediție să le depășim așteptările propunându-le ochelari de soare și ochelari de vedere de la branduri de top, la cele mai bune prețuri din an. În această campanie am mărit miza și suntem gata să oferim reduceri și oferte fără precedent: de aceea am ridicat procentul discounturilor până la 90%. Pentru evenimentul din acest an previzionăm o creștere a vânzărilor cu peste 20% în comparație cu perioada corespunzătoare a anului precedent” precizează Alina Bistreanu, Chief Executive Officer al OIG.

Optical Investment Group pune la dispoziția clienților săi metode diverse de plată pentru a facilita achiziția, precum oferte de creditare de până la 24 de rate, până la 12 rate fără dobândă cu cardurile de credit sau plata în 3 – 4 rate fără dobândă, cu cardul de salariu.

În plus, pentru cei care aleg  să cumpere online, retailerul oferă transport gratuit, indiferent de valoarea achiziției.

“Înțelegem dinamica pieței de retail și ne-am asigurat că oferta noastră este în concordanță cu nevoile și dorințele clienților noștri, angajându-ne să oferim mai mult decât produse de calitate și facilitând accesul la ele. Astfel, punem la dispoziția acestora diverse modalități de plată care să corespundă nevoilor lor: oferte de creditare instant de până la 24 de rate, plata cu cardul de credit în 12 rate fără dobândă și plata în 3 – 4 rate fără dobândă cu cardul de salariu.

Și pentru că ne dorim să îmbunățim cât mai mult experiența de shopping a clienților noștri, le oferim livrare gratuită până la ușă precum și la EasyBox, pentru orice achiziție online, indiferent de valoarea acesteia.

În plus, așa cum se întâmplă de fiecare dată, experții noștri optometriști sunt mereu pregătiți să ofere consultații și zâmbete gratuite pentru orice client care ne vizitează în magazinele noastre.” completează Alina Bistreanu

Despre Optical Investment Group

Optical Investment Group, cel mai mare retailer de optică din România, deținut de fondul de investiții Innova Capital, are peste 700 de angajați în sedii și în magazine. Compania deține un lanț de 100 magazine în 30 orașe din țară, sub umbrela a trei branduri renumite: 78 de magazine OPTIblu, 20 magazine Optiplaza și 2 magazine premium, sub numele O51, acestora adăugându-se magazinele și aplicațiile online optiblu.ro si optiplaza.ro. Cifra de afaceri a companiei a fost în anul 2022 de 32 milioane euro.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *