*25 de magazine Vitamix, magazinul online si prezenta pe social media au fost rebranduite, urmand ca toate cele 65 de magazine sa fie rebranduite pana la finalul anului

**Vitamix are in plan mentinerea ritmului de crestere a numarului de magazine cu 10-12 unitati noi deschise in fiecare an, urmarind si alte achizitii

***Peste 600 de branduri de produse naturiste in portofoliul Vitamix

 Magazinele naturiste Vitamix anunta lansarea unui program de rebranding intr-un lant de magazine one-stop-shop pentru produse sanatoase, cu valoare nutritionala ridicata si cu beneficii zilnice evidente. Procesul de rebranding presupune si adoptarea sloganului „Mixul tau de vitalitate”, prin care se doreste imbratisarea acestor schimbari, care se reflecta in modificarea magazinelor si in diversificarea clientilor.

Vitamix este un lant de 65 de magazine naturiste, aflate preponderent in partea de centru, vest si nord a tarii. Primul magazin fizic Vitamix a fost deschis in 2015, in timp ce magazinul online este prezent pe piata din 2008. „La deschiderea primului magazin am “refolosit” logoul magazinului online, dar cei 16 ani trecuti de la forma initiala a logoului, au adus modificari semnificative pe toate planurile, atat in ceea ce priveste businessul, cat si schimbari pe plan social”, spune Zsuzsanna Benedek, cofondatoare Vitamix, completand: „Prin acest rebranding vom transforma magazinele Vitamix din vechile magazine naturiste (plafaruri) intr-un one-stop-shop pentru cei care doresc produse sanatoase, cu valoare nutritionala ridicata si cu beneficii evidente pentru viata de zi cu zi”.

Misiunea Vitamix este de a oferi o gama larga de solutii pentru nevoile celor cu un stil de viata solicitant, cu diferite responsabilitati, preocupate de propria sanatate, pe scurt, un cumparator informat. Pe langa brandurile consacrate de pe piata romaneasca, respectiv Dacia Plant, Fares, Hofigal, Sanovita, in magazinele Vitamix se regasesc si branduri ale companiei care opereaza magazinele Vitamix: Adams Supplements, cu produsele proprii youbio, springmarkt, Zanna, importuri exclusive de cosmetice si produse fara gluten, precum Nutrifree, La Veneziane, Dialsi, dar si alte alimente pentru persoane cu nevoi speciale.

„De asemenea, punem mare accent si pe produsele pentru cei care au o viata sportiva activa, astfel ca proteinele si suplimentele dedicate sportivilor se gasesc deja in toate magazinele noastre. In total, avem un numar de peste 600 de branduri listate”, arata cofondatoarea Vitamix, mentionand ca pana la finalul anului toate cele 65 de magazine Vitamix vor fi rebranduite.

In privinta planurilor de viitor, tinta Vitamix este mentinerea ritmului de crestere a numarului de magazine cu 10-12 unitati in fiecare an. „Urmarim si posibile achizitii; dupa anul de succes 2023, speram ca putem repeta rezultatele bune si anul acesta, ceea ce ne-ar permite o extindere si mai accelerata”, spune Zsuzsanna Benedek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *